Nu är det tyst i huset…

Ja jag har varit på Hyppeln och lämnat Olly, Malvina fick åka till Hönö. För denna helgen ska jag och gubben åka ner till Grimeton och hjälpa Pelle (min farbror) att röja i trädgården. Eller jag ska mest njuta tror jag:) låter nog gubbarna hålla på med fällning av träd osv. Får väl serva dem med vätskebalansen skulle jag tro. Å det ska bli så härligt, har längtat tillbaka dit. Nu var det inte så värst längesedan vi var där men det är ett underbart lugn där som man inte har här hemma.

Det var allt för nu, får se om det blir lite uppdateringar åt er när vi är där. Man vet aldrig.:)

Kramas och njut
Carolina

Kommentera

