Ett dopp i sjön.

Ja nu är vi och njuter i Grimeton, helt underbart. Vi åkte ner hit igår, stannade på vägen och köpte lite bubbel. Mmm gott gott i gott gott. Så igår så satt vi på altanen och njöt av bubbel, mat och lugnet. Underbart.
Idag har gubbarna sågat ner träd, 7st. blev det visst. Jag har mest gått runt och tjötat, fixat lite lyktor av glasburkar. Vem vet?! ni kanske får se lite bilder på detta när jag kommit hem.

Jag och gubben min gick efter dagsverket iväg till sjön och tog ett härligt bad. Vattnet kändes ungefär lika varmt som hemma, ett plus just i sjön är att man slipper saltet. Härligt som omväxling.

Ja man längtar ju efter barnen, men skulle gärna stannat lite längre… Mår bra här, här är… ja vad ska jag säga… lugnt och skönt är nog en bra och enkel beskrivning. Vad husägaren/Värden tycker vet jag ju inte…:)

Ja det var allt för dagen, nu ska jag ut i mörkret för att se om det blev mysigt med alla glaslyktor…

Kramar till er alla från lilla mig
Carolina

Kommentera

