Billig arbetskraft…

Hallå här är jag, nu var det ett tag sedan jag hade tid att skriva om allt och inget.
Skulle åkt upp till Stockholm idag med storsyrran och svägerskan men så blev det inte. Svägerskan blev sjuk, (krya på dig). Som tur är så åker hon ofta till sthlm. så jag åker med en annan gång. För att bara strosa runt på söder med alla dessa vackra gamla hus och gröna oaser, är ju helt underbart. 
Väskan är ju packad, kanske ska man åka iväg någonstans ändå… men vart… får nog fundera lite på denna ide.
I dag har jag lejt lite billig arbetskraft, svärfar är här och klipper gräset, svärmor är barnflicka åt den minsta trollungen. Och jag hinner sitta här, inte dåligt eller hur. Jag tänkte se om jag fick sytt lite idag, har ju idéer som gnager i hôvvet. Kanske kan det bli några bilder sen, men det är klart man vet ju inte hur det kommer gå… kanske alldeles åt pipsvängen eller inte. Återkommer om detta.
Någon som vet en eller flera bra affärer att handla presenter i? Då stora trollungen Olly fyller 4år och hennes kusin Linnéa fyller 18år. Så hjälp mig med tips snälla. Webb butiker eller vanliga spelar ingen roll, men de får gärna ha speciella prylar, kläder el. dyl. 
Nä nu börjar det att grusa sig i hjärnan, så det får bli att sluta här för nu och gå ut och hänga tvätt:). Vem vet det kanske klarnar i hjärnan, finns det då tid så återkommer jag med mer nonsens om mitt liv. 
Glöm nu inte att krama ngn. och uppskatta folk för den de är.
Kram 
Carolina
Kommentera

