Tyghögen växer…

Hejsan Svejsan
Har precis hållt på med att få sidan där jag skriver inläggen att bli större, då jag råkade förminska den otroligt mycket igår. Ingen aning om hur men nu har jag lyckats fixa till det så att jag ser vad jag skriver.
Idag har jag varit en tur till Klåva för att handla fransband då jag håller på att sy draperi till Ollys myskoja, bara det att man (jag) hittar ju alltid något annat kul. Var ju bara tvungen att köpa lite tyg oxå, tänkte att det kunde vara kul att försöka sy några kjolar till trollungarna. Precis vad jag har tid med, eller hur… Men som sagt ska försöka att få sytt lite nu, har precis lagt det lilla trollet som stod och drog i mig. Kanske sätta på lite kaffe först, för det är ju väldigt trevligt med lite fika.
Här ser ni dagens inköp:)
Vi höres lite senare (kanske)
Skapar kram
Carolina
Kommentera

