Tyllkjol

Hej här är jag…
Inte haft inspiration att skriva på ett par dagar men så är det ju ibland. Jag har fått sytt en tyllkjol wow helt otroligt.:) Vilket jox… men nu är den färdig iallafall. Kanske inte så snygg och hållbar men den är ”homemade”. Hoppas bara nu att den lilla Trollungen kan ha den.:) Det var tröttsamt att rynka tyllen, jag vill ju alltid att det ska gå undan annars tröttnar jag. Men jag gav mig inte denna gång. Nu tycker jag att det borde gå lättare nästa gång, tänkte ju att syrrans lilla skulle få en oxå. Så nu är det bara att ge sig iväg och köpa mer Tyll.
Om ni visste vad hjärnan är fylld av idéer, vad göra med alla. Trådslöjd, Hemtextil, möbler, ja jösses men man kan ju inte ha hela huset fullt. Innan så hade vi ju D.I.P, där vi kunde sälja sakerna.:) Ibland så saknar man sin lilla butik med alla prylar och härliga kunder. Men som sagt man ska inte se bakåt utan vara i nuet, fast det är svårt ibland att inte fundera på vad som ska ske i framtiden. Säkert massor av kul och spännande saker, jaja det återstår att se.
Tänk nu på att den vackra hösten är här, och glöm inte bort människorna runt dig. För det är nu när höstmörkret kommer som vi behöver närhet och kärlek. Och det är ofta lätt att glömma när vardagen slår till.
Så Lev och Njut i vardagen
Tylliga Kramar
Carolina
Kommentera

