Till mig… Tack min älskling

Här sitter man hemma och fikar lite med svärmor och den minsta trollungen, när gubben och den stora kommer hem. När fikat är avklarat så ska det lekas med farmor på rummet, gubben och jag kollar lite grejer på datan och pratar. Han visar en artikel om en ensamstående mamma som vunnit på triss, ganska rejält oxå. Man blir extra glad när det är någon som verkligen behöver vinner. Rätt som det är så försvinner gubben ner till källaren, kommer tillbaka och ställer en sko på symaskinen… Käre bananer vad glad jag blev. Dessa skor hade jag tittat på hos Maja & Tuvalisa men de fanns inte i min storlek. Men dom skulle kolla om dom kunde beställa hem till mig, det var bara det att jag fick höra att det inte gick. Så fatta att jag blev super super glad/lycklig när gubben kommer med sådan överraskning. Tack min älskling, min goe gubbe, lôve you… Puss
Ja jag ville bara berätta denna härliga överraskning.
Så nu har han fått många kramar och leenden.
Glöm nu inte att kramas, som ni märker ger det utdelning :).
Carolina
Kommentera

