Sova… ja tack.

Denna veckan har det inte blivit mycket sömn, då bägge barnen har haft vaken tid. Först den ena och sen den andra. Inatt så körde den minsta igång vid 12 tiden, somna kanske om vid 3. Och då var det dags för den stora. Så det blev ju inte många timmars sammanhängande sömn precis. Den stora har alltid haft svårt för att sova en hel natt, men den lilla brukar sova. Så jag hoppas att hon återgår till den vanan. Det får faktiskt räcka med ett nattbarn. Vi har hunnit testa många varianter under dessa 4 år, men inget har gjort susen. Förhoppningsvis så blir det bättre nästa år när hon ska fylla 5år.:) Man måste ju hoppas eller hur. 
Söta nattugglor är de i allafall våra ungar.
Nu ska jag se om jag får skapat lite, håller på med några små ord ”tavlor”. Gör just nu mini galgar till dom. Bilder kommer om de kan visas:) Tanken är att de ska säljas hos NOOK galleri & butik. Mer kommer nog inte hinnas med idag, för just nu känner jag mig ganska trött. Borde nog lägga upp fötterna lite i soffan och vila mig en stund. Ja det ska jag faktiskt, en bra tidning och lite godis får det nog bli som sällskap… hmm gott.
Vi hörs, Krama på för allt i världen.:)
Gottekramar
Carolina

Kommentera

