Dansuppvisning och modell…

Här kommer det bilder på en stor trollunge. Dessa första bilderna är tagna före och efter dansuppvisningen som vi var på, då det var avslutning på Funky kidz. 4-5 åringarna hade hundtema.
Måste erkänna att denna här blödiga mamman blev alldeles tårögd när de var på scen och dansade, hon var så full av energi, hela hon stråla av lycka och glädje. Oj oj oj vad stolt jag var/är.

Även denna lilla trollunge var lycklig och hade svårt att sitta still. Så snart musiken började så diggades det för fullt. Åja ja va goa ungar jag har.:) säger väl alla morsor.
Man fick även ta emot en ros och ballong uppe på scenen utav funky kidz björnen, häftigt tyckte Olly.
Ja så var det måndag och en bara leka med ungarna dag. Den stora ville göra sig fin, så det var bara att ta fram locktång och smink. Det blev hemmagjorda korkskruvar och jag måste säga wow vilken tålmodig Olly det var. För det hör inte till vanligheterna att sitta still längre än 5minuter annars. Men men vill man bli fin får man lida pin…
Jag fick mig oxå en make over, hårspännen lite här och var. Men jag tror det bästa var sminket, ögonskugga ialla möjliga färger och inte att förglömma det viktiga läppstiftet. Vi var bara så snygga…:)

 Men var i hela friden har hon lärt sig att posera så här, trodde jag skulle knäcka mig när jag fotade. Hur söt som helst. Det måste vara på TV de ser allt och sedan står framför spegeln och övar.:) 

 Ja just det, det smög in en liten turist och ville vara med. Tror hon ville bli fotograferad med sin idol…
 Å vad mamma älskar er, mina underbara trollungar.

é vi klara nu eller?
Ja det var lite bilder från trollhuset på hälsö, så håll till godo alla ni som efterfrågat mer bilder på trollen.:)
Nu hinner jag inte sitta här och skriva mer, då det är dags att packa ihop sig för att hålla i kransdekorering på Öckerö. Vi börjar kl. 15. om det är någon som känner för att kika förbi, vi försöker även göra färdig dekorerade kransar som man kan köpa. Det kommer oxå finnas lite hyacinter och amaryllisar att köpa.
(vi håller till i Öckerö församlingshem)


Pyssliga kramar
Carolina
P.s var inte rädda för att kommentera:)
Kommentera

