Mitt nyårslöfte… nej, det har jag inget och lika glad är jag för det.

Då har man kommit in på andra dagen av detta året. Tycker inte att det känns som någon skillnad mot för en vecka sen, då var det ändå år 2011… nu är det år 2012. Det är ju ändå en hel siffra som skiljer.:) Strunt samma  vad förväntar man sig egentligen, storvinst på Lotto… ja skulle väl inte vara så dumt kanske. Då kunde man ju shoppa, renovera huset och resa. Oj då det höll jag ju på att glömma, resa ska vi ju göra.:) 
Till Teneriffa bär det av i Februari. Det blir jag, gubben och den stora trollungen. Den minsta får stanna hemma, hon får bo på Hôppel hos mormor och morfar. Det var ett tag sedan man var iväg på charter resa. Jag och gubben var på Teneriffa för hmm… 21år sedan tror jag det var. Hjälp… vad tiden går… 
Hoppas att ni alla har haft en bra nyår och att ni INTE gav några löften. Det är inte många som kan hålla sina löften och då blir man besviken. Helt onödigt att ge sig själv sådan negativ energi. Men unna dig gärna en positiv tanke om dig själv varje morgon. För om du är positiv och glad så smittar det av sig på de som finns omkring dig. 
Smile on…
Carolina
P.s. En liten läxa blir att säga något positivt/glatt till en person. Lycka till och glöm inte att du ska mena det.


Kommentera

