Formex…Inspiration?

Jösses vad längesedan som jag var här och skrev, kanske var ett nyårslöfte… och jag som inte brukar ge sådana. 🙂 Om så var fallet så är det iallafall brutet nu. 
Sitter just nu och slappar framför tv:n i en lägenhet i Stockholm, här är jag för att kolla in Formex mässan. Även om butiken D.I.P inte existerar längre så vet man ju aldrig vad som händer. 
Ja jag ville bara skriva lite så att jag kunde bryta löftet som jag tydligen gav… måste varit mycket bubbel på nyår. 
Nu ska det vilas för att imorgon förhoppningsvis inspireras av vackra, tjusiga, kitschiga, sköna, läckra, fula och alldeles alldeles underbara ting.
Kram på er
Carolina
P.s Kom ihåg att uppskatta det du har och det du inte har.:) Man behöver inte allt men alla behöver kärlek och omtanke.
One thought on “Formex…Inspiration?

Kommentera

