Champagne=gott gott i gott gott

Hej på er… det var längesedan

Och så blir det bara en liten kortis detta. Vi har ju varit ute och rest med den stora trollungen, så jag tänkte dela med mig av lite bilder där i nästa inlägg. Har även hunnit med lite shopping och bilder på detta har jag oxå tänkt att ni ska få ta del av.
Men jag och gubben har precis kommit hem från en liten fika på Hälsö Café och Interiör. Hur mysigt som helst åkt dit på söndagsmys i morgon vetja.

Men som sagt en kortis skulle detta inlägg vara, för nu har gubben serverat mig ett glas champagne, så nu ska jag sätta mig och hålla honom sällskap medans han lagar en god middag åt oss.:) Ja jag vet visst har jag det bra….

Kommentera

