…ett gott skratt

Idag har det monterats konferansbord och stolar, på Fraktkompaniets kontor i Helsingborg.
Imorgon så blir det att agera snickare, målare m.m. Då ska det upp en skiljevägg mellan kök och kontorslandskap.
Ska bli spännande att se hur detta kommer gå… för mig alltså… idag slog jag huvudet i bordsunderedet. Caisa (systra mi) fick iallafall ett gott skratt:)).
Sen fick jag fixa lunch, hmm ville hon få bort mig från monteringen tro… Ja så var det nog, för sen blev jag satt att måla.:)

Kram
Carolina

20130410-183359.jpg

Kommentera

