Fredagen ledig

Igår åkte vi till Hyppeln för att gratulera min moster på 85-årsdagen. Sen så kände både jag och barnen att vad ska vi åka hem för, vi tar Fredagen ledigt och stannar över natten:). Så det blev mys hemma hos mamma igår kväll.
Så idag så fotade jag några prylar som jag tycker om:)

Dessa barnfigurer tycker jag är så fina, härligt med prydnadsföremål som förmedlar känslor.

20130419-125752.jpg

20130419-154400.jpg
En annan sak som jag är svag för är fotogenlampor och lyktor. Rostiga, glänsande eller krussidulliga spelar mig ingen roll, om de ger den rätta känslan.

20130419-154310.jpg
Måste oxå ta med denna bild på Tove Admans betongljusstakar. En riktig klassiker som passar in i alla hem, tycker jag.

20130419-154458.jpg
Have a trevlig Fredag
Carolina

Kommentera

