Återvinning i trädgården

Idag tänkte jag visa några bilder från trädgården och hur den såg ut förra året. Tror jag haft med bilderna i ett inlägg från min gamla blogg. Flyttade över inläggen hit, men bilderna verkar inte funka så bra. Så då visar jag dem för er i detta inlägg.

20130511-171534.jpg Bakom rosorna kan man ana de vita trädgårdsmöblerna.

20130511-171716.jpg På denna byrå fanns det inget bakstycke då jag fyndade den på loppis. Eftersom jag aldrig fick tummen ur att fixa detta, så fick den bli en trädgårdsmöbel istället.
br />
20130511-172814.jpg Här får de gamla stolarna avsluta sin tid, då de ej längre fungerar som köksstolar (för vingliga). Men för att sitta och avnjuta en gott glas vin så duger dom perfekt.

20130511-181903.jpg
Nu har du fått se lite lite av vår trädgård. Nästa gång får jag visa bilder på hur det blir i år.
Tänk nu till lite extra på vad du kan använda i trädgården, som inte längre behövs inne. Återvinn, så kanske det inte behöver inhandlas så mycket krukor.

Njut av din helg:) Kram Carolina
P.s bilderna kommer från mitt Instagram konto. Följ mig gärna där: @cskapar

5 thoughts on “Återvinning i trädgården

  1. Så otroligt kreativt och mysigt med en byrå i trädgården, den väcker tankar om kläder som blommar och massa annat fint! Fin blogg du har, titta gärna in på min 🙂
    Ha en fin dag!

Kommentera

