Baroque tapet i taket

När man sitter och letar efter inspiration för Inredning, så måste ögonen och hjärnan sortera i alla intryck man får. Man kan säga att ögonen scannrar av alla bilder och fastnar på ngt, kanske inte alls på det man letade efter utan ngt. helt annat. Detta har nu hänt mig. Textilier var det som skulle fånga mina ögon, istället blev det tapeter från Rebel Walls. Det finns ju massor av vackra, roliga och fräcka tapeter. De har en som heter Baroque och den är så fin, tror den skulle bli häftig i taket i vårt vardagsrum:).

De gör ju oxå upp efter våra egna foton, här har jag 2 bilder som kanske kunde gjort sig som fondvägg.

20130515-114357.jpg
En Pion i sovrummet kanske…

20130515-114512.jpg
och hortensia på en av väggarna längs trappan till övervåningen. Där måste göras om by the Way, ser för tråkigt ut.
Har du någon favorit? Vilken? eller har du andra bra tips på snygga väggar?
Kram Carolina

2 thoughts on “Baroque tapet i taket

  1. Så vacker pion! Bilden får mig att längta efter att pionerna i trädgården ska blomma 🙂
    Kram och tack för den fina kommentaren inne hos mig!

    • Christina visst är det härligt med pioner, var precis och kollade in mina. Dom börjar komma upp sig här i världen nu:) och eftersom det blåser här så fick jag se så de har stöden på lagom höjd. Man vill ju inte att de ska knäcka sig.
      Carolina

Kommentera

