Skaffade Hund, fick en trädgårdsmästare…

Idag så tänkte jag fota lite i trädgården, men det var lite svårt då vår ”trädgårdsmästare” var igång med grovgörat Grävning…

20130516-115504.jpg
Visste inte att vi skulle få en trädgårdsmästare (grävare) när vi köpte hund. Han är ivrig och arbetsam, just nu har han 5 påbörjade gropar. Undra vad han har för planer för dessa?.

20130516-115952.jpg

Han fixar med lite annat oxå, ansar lite grästuvor och vattnar med gödsel:).
Så ni förstår man får hålla ett litet öga på den här fluffiga arbetaren.
Han kanske har tänkt plantera dessa afrikanska margueriter i groparna. Hmm, men det var inte min plan. Jag har en stor ärgad koppargryta som behöver få några blomster. Jag tycker dom ska vara i den. Hoppas han går med på mitt förslag, får klura ut en bra förhandlingsplan annars.

e20130516-121725.jpg

Det blev iallafall några kort, dock ej några stylade trädgårdsbilder denna gång.
Kram Carolina
P.s hunden Ghost kommer ni säkert få träffa fler gånger, då han faktiskt är min arbetskompis.

4 thoughts on “Skaffade Hund, fick en trädgårdsmästare…

Kommentera

