Smultron på strå, det är sommar

Det var ett tag sen jag skrev ett inlägg men det är ju semester:) sist så efterlyste jag lite sommarvärme och nu har den kommit. Man kan gå ut och njuta tidigt på morgonen utan att frysa, underbart eller hur:)

Barnen skruttar omkring i pyjamas och upptäcker olika växter och djur i trädgården, på morgonrundan.

20130712-103342.jpghär spanar dom på en groda
Och här är den

20130712-103507.jpg
Men det bästa av allt är nog ”frukosten” Smultron på grässtrå:) Det kallar jag sommar. Vad är sommar för dig?

20130712-104421.jpg
Nu ska jag ut och påta i trädgården igen en stund. När lusten infinner sig ska jag berätta och visa er lite av vår semester och dess inköp:) men tills dess önskar jag er en lång och skön sommar.
KramCarolina

2 thoughts on “Smultron på strå, det är sommar

Kommentera

