Littlephant = Glad

Så går man där på Formex mässan och kollar på de olika montrarna, rätt som det är kommer man på sig med att le och tänka Åååå. Ja oftast är det ju bland de som säljer barnartiklar. Så jag vill bara visa er några bilder av produkter som gjorde mig barnsligt glad:)
20130819-204230.jpg
Här Cozyliving copenhagen´s underbara kuddar med djurmotiv, Åade mycket här.
20130819-204335.jpg

När jag såg det här hos Littlephant så åkte smilbanden upp, helt oemotståndliga produkter tycker jag. Ville ha en barnbutik på stört… men det funkar ju inte, bara för att jag blev lycklig och kär.
20130819-204427.jpg
Kolla på dessa man blir ju så glad eller hur, vill inte ni också ha?
Barnbutiker har ni inte Littlephant som leverantör, fixa det.:)

Det fanns ju självklart mycket mer på mässan som var kul och Åååå, men det var dessa produkter som gav mig en glad och go känsla resten av dagen.
Kram
Carolina

One thought on “Littlephant = Glad

  1. Pingback: Skylta med fantasi | cSkapar

Kommentera

