Inspirerande Presentinslagning

Del 1 av 2

Skolan har börjat och nu har vi många som fyller år. Först ut har vi min lillasysters stora tjej Tuva, hela 8år nu:)
Födelsedagspaket vill väl alla ha eller… Så nu har vi slagit in några presenter som jag tänkte visa er, kanske kan ni få lite inspiration till era inslagningar.

Det blev några stycken med blandat innehåll, olika pysselmaterial och en bok.

20130829-083615.jpg
Här har jag papper från Image Pack, fina band från Madleys och lite mattrasor. (Image Pack o Madleys är leverantörer åt butiker)

20130829-084437.jpg
Här har jag klippt ut en ”blomma” i papper som blir som pompoms när man vecklar ut det. Papperet har jag vikt utåt 2 ggr. på ovansidan istället för på undersidan. Bandet knyts runt och dekorationen på plats, en dubbelknut och det var klart.

20130829-122752.jpg
Här har jag använt mattrasor som band, och mindre bitar av de dekorativa banden. Gjorde även här uppåt viket och som ni ser så har jag delat ett tårtpapper till dekoration. Mindre bitar av band tillsammans med lavendel och ros från trädgården fick det oxå bli.

Hoppas att dessa paket inspirerar er till att ”leka” med era inslagningar, vare sig det är hemma eller i butik. Har 2 paket till att visa er, så missa inte Del 2 i Inspirerande presentinslagning.
Kram
Carolina

20130829-122847.jpg

7 thoughts on “Inspirerande Presentinslagning

  1. Pingback: Inspirerande paketinslagning del 2 | cSkapar

Kommentera

