Naturens färger

Höstmys är det som gäller nu mina vänner. Så ut i naturen och plocka vackra blad, bär m.m. I morse så tog jag och hunden med en påse på vår promenad, som vi fyllde med med lite av varje. Vi blev blöta men det var det värt:) Så nu tänkte jag visa hur det blev.

20130916-135920.jpg
Här har jag använt ett silverfat som jag täckt med vaxpapper för att sedan fylla med Rönnbär, Rosenkvitten, Vildvin och oxbär. En ljusstake måste också finnas med, allt för mysfaktorn.

20130916-135944.jpg
Visst är det härligt med höst:)

20130916-140401.jpg
Udda ljusstakar och en Kruka fylld med Höstlöv. Krukan är från Västergårdens keramik.

20130916-140435.jpg
Lite mer från Västergården, här den lägre krukan ”Stubben” och ett ekologiskt ljus. Så imorse var mysfaktorn stor och måste säga att kaffet smakade väldigt gott idag.

Hoppas ni nu fått lite inspiration till att fixa Höstmys hemma.

Kram Carolina

Kommentera

