Rensa och Röja är inte min grej…

Vilken tur att jag skulle till Frissan idag, för då kunde jag fly fältet. Blir så trött på mig själv, då jag är en hopplös ha grejer överallt människa. Så har jag svårt att göra mig av med saker. Möbler, prylar, pysselsaker m.m. Rensa, röja och organisera hemmet vore bra att få gjort. Men jag blir bara trött och matt. Känns som jag är ett hopplöst fall. Hjärnan min är just nu lika rörig som hemmet känns det som. Hur blir man en ”lagom” ordnings människa?
Nog med tröttsamt tjöt, nu ska jag njuta här hos frissan.

20131220-152024.jpg
Kram Carolina

Kommentera

