Paket, paket och mera paket

Här kommer några paket som du kan ha som inspiration.

På dessa paket har jag använt mig av lite olika material såsom: silkespapper, Vaxpapper, Liten lila ask, och helrött papper i grunden.
Sedan så är det: Pappers etiketter av olika slag, Jutesnören, rött sidenband, bomullsband, smalt dekorativt band, kanel och olivkvistar.

Ursäkta den dåliga bildkvaliteten.

20121220-111012.jpg

20121220-111022.jpg

20121220-111031.jpg

20121220-111043.jpg

20121220-111055.jpg

Till ett litet paket som denna ovan kan man hänga på en oversizad etikett förutom att det blir lite roligare paket så kommer det inte bort så lätt heller😀

 

Här nedan så ser ni en klapp jag fick inslagen häromdagen, inte så kul… Så jag tänkte att hur skulle dom kunna göra den ”bättre” med små förändringar som i sin tur inte tar för lång tid att göra. Så som ni ser har jag endast tagit bort polybanden, satt en annan etikett över deras för att visa hur den skulle kunna vara utformad.

20121220-112236.jpg

20121220-112246.jpg

Nu hoppas jag att ni fått lite inslagnings tips så här de sista dagarna före jul. Så sätt i gång och skapa, det är era paket som ska ligga överst under granen😀

Juliga skaparhälsningar
Carolina

2 thoughts on “Paket, paket och mera paket

Kommentera

