Inspirerad av naturen

Det blåser och regnar här på vår ö och det är svårt att tro att det fortfarande är vinter, känns mer som höst. Men så gick jag en runda i trädgården och där ser man tecken på vad som komma skall:)
Småflaskor och glasburkar till sticklingar m.m.

I dag har jag letat fram mina småflaskor, glasburkar och vaser. Nu är det bara små sticklingar och blommor som saknas. Så nu har jag något trevligt att göra imorgon när ”kontorstiden” är avklarad.
20140209-175021.jpg
Men jag vill inte tröttna på våren innan den kommer, så det får vara lite vinterkänsla över bords och fönster dekorationerna. Fotogenlampan får fortsätta att skänka värme och ett härligt ljussken i köket.
På slagbordet framför fönstret står silverbrickan. Där ställde jag udda ljusstakar, litet kakfat i glas och ett Myrsinträd i kruka från Västergården.
Dekoration i väntan på våren
Vill du också ha ett litet kakfat så kolla hur jag gjorde här.
Nu önskar jag er en mysig söndagskväll
Kram Carolina

2 thoughts on “Inspirerad av naturen

Kommentera

