Klänningar inför sommaren

Som jag skrev igår så tog jag mig en tur till Le Stada, (Göteborg) för att finna födelsedags present till lilla Trollungen som fyller 5år på Måndag. Tänkte att kanske kan jag hitta något till mig själv också, men det gick sådär. Lite saker till hemmet fick det bli. Men det blev inte bara presenter, lite kläder till trollungarna blev det också. Vad säger ni om de här, tyckte de var fina och goa kläder nu i sommar. Om vi får någon värme vill säga. Verkar ju lite si sådär med den varan, iallafall just nu.

  
Dessa kläderna blev det till stora Trollungen.

  

  
Och dessa till lilla Trollungen. Alla kläderna köpte jag på H&M och det var väldigt bra priser på dessa.

  
Detta köptes till hemmet. Smaksatt kaffe, lösthe, söt thesil med en buddha och en hängare till handdukar. Allt detta kommer från Indiska. Porslinshängaren har jag redan en men behövde en till. Lägger säkert upp en bild till er här eller på IG hur det ser ut när den är uppsatt.

Nu önskar jag er en trevlig helg
Kram Carolina

Kommentera

