Små små framsteg.

För ett tag sedan berättade jag för er om min 5-åring och om hon är i någon fas. Det inlägget kan ni läsa om här. Vi kämpar på fortfarande och gör små små framsteg, vi har inskolning på nytt. Vi är ca: 1h. på förskolan varje dag, trollungen och jag. Så just nu sitter jag på förskolan och skriver detta. Idag kan jag sitta i ett annat rum än det rum hon är i, ett av dessa små små framsteg. Nu hoppas jag bara att hon klarar hela timmen utan att kolla mig.

 Livet kan vara så in i vassen svårt att få ihop ibland och det känns just nu inte som att det är en dans på rosor precis. Fast man kanske ska lägga ut massa rosor på backen och dansa. Då är ju just den stunden en dans på rosor.

 Nu är snart dagens inskolning klar och vi ska åka hem.

Kram Carolina

4 thoughts on “Små små framsteg.

  1. Pingback: Här och nu | cSkapar

    • Hoppas att det går över för henne snart.Du som förälder måste håll ut. Det vänder nog snart och då blir hon sig själv igen säker inne i en fås av sknd över dig och gubben.

Kommentera

