Pyssla och bli positiv

I gårdagens inlägg skrev jag av mig lite av det som är jobbigt. Om att vissa dagar är upp och vissa är ner. lovade också att pyssla lite och bli mer positiv, idag har jag pysslat och det känns bättre. Härligt med uppåt dagar, dom behövs verkligen.

Så idag har jag testat lite olika dekorationer till kransar, paket, granen m.m. Det blev kotthängen, etiketter och stjärna i ståltråd. Fler kotthängen kommer det bli, etiketter kanske och stjärnor får vi se hur de gör sig mot det gröna. Vad tycker ni?


Ja det var en 5-årig trollunge med och skapade såklart, här ser ni hennes krullar och hjärtan. Blir lätt rörigt på mitt arbetsbord, men det får man väl ta. Är ganska bra på att stöka ner själv.


Nu dags att ta kväll och ha soffhäng med trollungarna

Kram Carolina

Kommentera

