En tomte skapas!

Tycker jag har varit duktig idag som har målat fönster, rastat och borstat hunden. Nu arbete, kul sådant som tur är.

Just nu skapar jag lite juldekorationer inför kommande events med kransdekorering och inför lokal minimarknad. Man har många idéer i hjärnan men de ska ju göras också. Ser något framför sig, sen gäller det att få till det också. Inte alltid det blir som man tänkt, ibland bättre men ibland inte alls bra. Sen så tror jag eller jag vet att jag har ”lite” för höga krav på mig själv.

Här ser ni en liten naturtomte som precis är klar. Han får vara min lille inspirationstomte.

Naturtomte
Gubben har nu bjudit på kaffe och bulle, så nu är rasten slut och det är dax att pyssla vidare. Ja det var lite om hur min Lördag ser ut. Vad har ni haft för er denna dag?

Önskar er en fortsatt härlig Lördag.

Kram Carolina

Kommentera

