Kaffemuggar på vift!

Vilka underbara dagar vi har, helt otroligt. Här röjs det i trädgården, då nya rabatter ska fixas. Det blir även lite kaffe om jag bara kunde förstå vart alla muggar tar vägen…


…i trädgården såklart! Jag är hopplös, man kan hitta kaffemuggar stående lite här och var i trädgården. I dag stod det en här! Börja dra lite ogräs och sen så ser man något annat, kanske doftar på rosorna och börjar fixa lite med dom. Helt plötsligt har man kommit längre och längre bort från kaffemuggen. 

Idag var det murgröna som störde min kaffepaus och när jag kommit så här långt i röjandet, så var kaffet kallt och bortglömt:) Så vill du glömma tid och rum då rekommenderar jag trädgårdsarbete.

Nu så ska det fixas smoothie och lite tilltugg till stora trollungen innan hon ska iväg på fotbollsträning, sen så går jag ut och röjer lite till.

Kram Carolina

Kommentera

